Brunch With Us Cluj

Brunch With Us Cluj

Și- me time Kolozsváron

Specialty coffee shop

2023. január 03. - Brunch With Us Cluj

323531077_1212451739350581_3388175088544891507_n.jpgAz e heti blogposzt a me time (én idő) és a bruncholásról fog szólni. Az Énidő, az önmagadra szentelt minőségi idő, amelyet önfejlesztésre szánsz vagy olyan dolgokat csinálsz, amelyek kikapcsolnak. Teljesen elköteleződtem amellett, hogy a hitem szerint való legminőségibb időt töltsek olyan helyeken, amelyek nyugalmat és biztonságot sugallnak nekem. A bruncholás kikapcsolódást jelent számomra, főleg, ha egy olyan helyen fogyaszthatom el a kávét és az ételt, mint például a Și.

323542949_488514020092789_8768978934791682440_n_1.jpgA kávézó és reggeliző hely a Deák Ferenc utcában található, emiatt könnyen elérhető mindenki számára. Hátrányként megemlíthető, hogy kicsike a hely. Összesen három asztala van, illetve le lehet ülni a bárpultnál és van egy két személyes rész az ablak alatt, ahonnan figyelni lehet a pezsgő várost. A Și beltére modern és fényes, amely azt az érzést kelti a vendégekben, hogy kényelmesen el tudnak férni annak ellenére, hogy kicsike a hely.

Egy pénteki napon látogattam el a kávézóba és már az első 5 perc után arra jutottam, hogy jó döntés volt. Gyors a kiszolgálás, illetve nagyon kedvesek. A pincérnő türelmesen felelt a kérdéseimre az ételekkel kapcsolatosan és a kávék típusairól is mesélt, hogy miből tudok választani. A menü klasszikus formában tárul elénk (papír formátumban).

Ételek terén félénk vagyok, mivel nem szeretek új dolgokat kipróbálni, mert lehet, hogy csalódás lesz, de eldöntöttem, hogy valami újat szeretnék. Nehezen tudtam eldönteni, hogy valami édeset vagy sóst szeretnék enni. Nehéz volt a döntés, de a gombás Benedict tojásra esett a választás, illetve egy préselt gyümölcs- és zöldséglevet választottam. Nagyon gyorsan elkészült a rendelésem, de ami a legfontosabb, hogy nagyon finom volt és ezt egy olyan személy mondja, aki nincs oda a gombákért. A menüről még annyit szeretnék mondani, hogy vegán barát, de emellett vannak olyan ételek is, amelyekben hús is van például a lazacos tojás vagy a pulyka sandwich.323529309_1531629480648702_793810292918630634_n.jpg

Fizetéskor rendeltem még egy elviteles kávét. Időközben pedig körbe néztem és azt vettem észre, hogy házicsokit, browniét vagy vajas croissanttot is lehet kérni a kávé mellé, ha netán nincs időnk beülni reggelizni. Ráadásként meg kávé készítéshez szükséges kiegészítők is kophatóak a kávézóban.

Összegzésképpen a Și kávézó és reggelizőhely tökéletes arra, ha magunkkal akarunk tölteni egy kis időt nyugalomban egy jó kávé mellett és az csak ráadás, ha még egy jót is ehetünk.

Név: Și

Cím: Deák Ferenc utca, 4 sz., Kolozsvár (ro: Strada Bulevardul Eroilor, nr. 4, Cluj-Napoca)

Nyitvatartás:

            hétfő-péntek: 8:00–16:00

            szombat-vasárnap: 9:00–17:00

Tudnivalók: Vegánbarát/ Lehet kártyával fizetni/ Speciality kávé/ Takeaway

Facebook: https://www.facebook.com/sicoffeeshop

Instagram: https://www.instagram.com/clujsicoffee/

Ár: közepes, korrekt árak.

A bejegyzés trackback címe:

https://brunchwithuscluj.blog.hu/api/trackback/id/tr8818017196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása